|
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usługi wynikające z nieznajomości, bądź z faktu nieprzestrzegania niniejszego regulaminu nie będą rozpatrywane.
|
Postanowienia wstępne
|
Poniższy tekst stanowi umowę pomiędzy firmą Lerkins Group sp. z o.o. operatorem serwisu e.pl zwanym dalej Operatorem, a Klientem korzystającym z usługi sklepu internetowego e.pl.
|
Przedmiotem umowy są Usługi serwisu internetowego, do którego wyłączne prawo ma firma Lerkins Group sp. z o.o.
|
Sklep e.pl potwierdza telefonicznie lub e-mailem każde złożone zamówienie Klienta przed uruchomieniem całego procesu logistycznego zmierzającego do dostarczenia Klientowi towaru. Klient, po zweryfikowaniu, będzie miał możliwość na stronach WWW sklepu przeglądać aktualny stan realizacji zamówienia(wchodząc na swój profil).
|
Warunki płatności i zamawiania
|
Należność za zamówiony towar osoba składająca zamówienie reguluje przez wybraną formę płatności.
Dostępne formy płatności:
|
1. Przelew
Jednym ze sposobów płatności jest przelew bankowy. W takim przypadku sklep wysyła e-mail'em lub faksem fakturę pro forma, która ma zostać opłacona przelewem na podane konto. Proces przygotowania towaru do wysłania, jak i jego wysłanie, następuje dopiero w momencie odnotowania przez system billingowy sklepu wpłaty stosownej kwoty na rachunek bankowy sklepu.
Należy dokonać przelewu kwoty za zamówiony towar na rachunek bankowy firmy obsługującej sklep podając dane:
Odbiorca - Lerkins Group sp. z o.o.
ul. Juliusza Lea 114, 30-133 Kraków
W związku z wdrożeniem elektronicznego systemu identyfikacji należności, każdy z naszych klientów otrzymuje indywidualny numer rachunku bankowego. Numer ten jest wysyłany e-mailem przy każdym zamówieniu. Aby uniknąć nieporozumień, zachęcamy do wprowadzania w tytule przelewu, numer faktury proforma lub faktury VAT powiązanej z transakcją.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ew. problemy wynikające z opóźnień zawinionych przez osoby trzecie (banki, poczta).
|
2. Karta kredytowa
Kolejnym sposobem płatności w sklepie e.pl jest płatność kartą kredytową lub kartą bankową umożliwiającą płatności on-line. Autoryzacja kart kredytowych wykonywana jest przez profesjonalny podmiot trzeci - Centrum Autoryzacji Kart Kredytowych CITIBANK, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. W przypadku wyboru płatności kartą kredytową, Klient przekierowywany jest do stosownej strony, umożliwiającej autoryzację karty utrzymywanej na niezależnym od e.pl serwerze. Podawane tam dane są znane wyłącznie Centrum Autoryzacji Kart Kredytowych, natomiast sposób przekierowania jest zabezpieczony dodatkowym system potwierdzeń gwarantującym, iż przekazane pieniądze z autoryzacji karty trafią na konto sklepu e.pl i zostaną dodatkowo skojarzone z dokonaną transakcją. W przypadku sytuacji wymagających zwrotu całości lub części pobranej kwoty, system dopuszcza również możliwość zwrotu pobranych pieniędzy na kartę Klienta.
|
3. Płatne przy odbiorze (pobranie)
Dopuszcza się również opcję płatności przy odbiorze za dostarczony towar. W tym przypadku, towar dostarczany jest wyłącznie kurierem na podany adres, a płatność dokonywana jest bezpośrednio osobie dostarczającej przesyłkę, chyba że firma kurierska podejmie decyzję o wpłacie bezpośredniej w kasie lokalnego przedstawicielstwa. W przypadku płatności przy odbiorze każdorazowo pobierana jest opłata za koszty pobrania zgodnie.
|
4. Zamiana sposobu zapłaty
Dopuszcza się możliwość zmiany sposobu zapłaty przesyłając e-mail na adres: bok@e.pl, lub telefonicznie na numer infolinii Biura Obsługi Klienta: 0801 310 314.
|
Warunki realizacji usług
|
1. Dopuszcza się anulowanie zamówienia, które nie są jeszcze realizowane. Informację o tym należy niezwłocznie przesłać na adres e-mail: bok@e.pl lub telefonicznie pod numerem infolinii Biura Obsługi Klienta: 0801 310 314. Nie ma jednak możliwości anulowania zamówienia już zrealizowanego.
|
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 17:00, w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
|
3. W celu otrzymania faktury VAT należy podać w zamówieniu nazwę firmy oraz NIP, a także zaznaczyć tak przy pytaniu 'czy ma zostać wystawiona faktura VAT?'.
|
4. Firma Lerkins Group sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość skontaktowania się z klientem w celu potwierdzenia zamówienia.
|
5. Klientowi, zgodnie z prawem, przysługuje zwrot zakupionego towaru w terminie 10 dni bez podawania przyczyny zwrotu. Towar ten nie może jednak nosić ŻADNYCH OZNAK UŻYTKOWANIA, W SZCZEGÓLNOŚCI NIE MOGĄ BYĆ NARUSZONE ŻADNE PLOMBY ZABEZPIECZAJĄCE TOWAR, JAK I OPAKOWANIE PRODUCENTA TOWARU. Możliwość zwrotu wynika z faktu, że przy sprzedaży na odległość, zamówiony towar może mieć cechy niezgodne z oczekiwaniami Klienta.
|
6. W sklepie E.pl istnieje też możliwość negocjacji cen. W tym celu należy w specyfikacji produktu kliknąć „Negocjuj cenę” i następnie w polu proponowana cena wpisać swoją propozycję cenową, a poniżej jej uzasadnienie.
|
7. Informacje dotyczące długości oraz sposobu realizacji gwarancji podane są w szczegółowych danych o konkretnym produkcie. Jednak wszystkie produkty sprzedawane przez sklep e.pl posiadają co najmniej 12 - miesięczną gwarancję producenta.
|
8. W przypadku wykrycia mechanicznego uszkodzenia lub niezgodności zamówionego towaru z towarem dostarczonym, Klient zobowiązany jest do: sporządzenia w obecności kuriera protokołu uszkodzeń lub niezgodności i niezwłocznego poinformowania telefonicznie sklepu (na numer 0801 310 314 lub (22) 481 09 82) lub e-mailem na (adres bok@e.pl).
|
9. Istnieją dwie opcje przesyłki:
a) Kurier,
b) Poczta Polska. Opcja ta jest dostępna wyłącznie dla przesyłek o wartości mniejszej niż 500 zł,
Dokładne ceny opłat za koszty wysyłki przedstawione są na stronie koszty dostawy.
|
10. Sklep e.pl standardowo dostarcza zamówiony towar w terminie 1-5 dni roboczych. Złożone i zweryfikowane zamówienia zgodnie z przedstawionymi warunkami w paragrafie "Warunki płatności" do godz. 13 już w dniu następnym - roboczym. W przypadku zamówienia, które nie może być zrealizowane w podanym terminie, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Klientem, w celu przedstawienia mu innego możliwego czasu dostawy towaru.
|
Postanowienia końcowe
|
1. Operator może zmienić niniejszy regulamin w każdym czasie. Zmiany regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji w Serwisie. Zmiany nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki użytkownika w zakresie już realizowanych usług.
|
2. Wszelkie dane o użytkowniku konta są tajne i nie będą ujawniane ani wykorzystywane w innych celach jak bezpośrednia obsługa konta.
|
3. Wszelkie uwagi do funkcjonowania Serwisu, prezentacji i wiarygodności danych, czy stwierdzonych nieprawidłowościach, prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres bok@e.pl.
|