|
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usługi wynikające z nieznajomości, bądź z faktu nieprzestrzegania niniejszego regulaminu nie będą rozpatrywane.
|
§ 1. Postanowienia wstępne
|
1. Poniższy tekst stanowi umowę pomiędzy firmą Lerkins Group sp. z o.o. operatorem serwisu e.pl zwanym dalej Operatorem, a Klientem - nie będącym Konsumentem wynajmującym konto pocztowe.
|
2. Przedmiotem umowy są Usługi serwisu internetowego, do którego wyłączne prawo ma firma Lerkins Group sp. z o. o.
|
§ 2. Zakładanie konta pocztowego
|
1. W celu założenia konta pocztowego należy:
a) zapoznać się z niniejszym regulaminem,
b) Kliknąć na zakładkę „Email” i wybrać typ konta,
c) wypełnić prawidłowo i w całości formularz aplikacji na otwarcia konta,
|
2. ZAKŁADAJĄC KONTO POCZTOWE UŻYTKOWNIK AKCEPTUJE POSTANOWIENIA NINIEJSZEGO REGULAMINU
|
3. Konto zostanie uaktywnione automatycznie po wypełnieniu formularza
|
|
5. Konta zakładane są na okres próbny 14 dni.
|
6. W ciągu 3 dni roboczych od daty aktywacji Usługi, zostanie wysłana do Klienta faktura pro forma.
|
7. Jeżeli w czasie 14-dniowego okresu próbnego Operator uzyska wpłatę tytułem utrzymania usługi konta pocztowego, czas świadczenia usługi zostanie przedłużony o okres abonamentowy wskazany w elektronicznym wniosku zamówienia, liczony od daty zamówienia usługi. Faktura VAT zostanie wystawiona oraz wysłana pocztą do Klienta do 7 dni od odnotowania wpłaty na koncie Lerkins Group sp. z o.o.
|
8. Brak wpłaty na koncie Lerkins Group sp. z o.o. tytułem utrzymania usługi konta pocztowego w ciągu 14 dni od daty zamówienia usługi powoduje zablokowanie dostępu do usługi 15 dnia od daty zamówienia na kolejnych 7 dni. Jeżeli w tym czasie Lerkins Group sp. z o.o. odnotuje wpłatę na koncie tytułem utrzymania usługi konta pocztowego, dostęp do usługi zostanie odblokowany, a abonament przedłużony o okres abonamentowy wskazany w elektronicznym wniosku zamówienia, liczony od daty zamówienia usługi konta pocztowego.
|
9. Usługa konta pocztowego nieopłacona w ciągu 21 dni od daty zamówienia zostanie usunięta wraz z usługami dodatkowymi zamówionymi do tej usługi. Zamówienie zostanie anulowane, o czym Operator poinformuje Klienta za pomocą poczty elektronicznej e-mail. Anulowanie zamówienia jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy.
|
10. Usługi aktywowane są na taki okres, za jaki wpłynęła do Operatora Opłata Abonamentowa.
|
§ 3. Warunki realizacji usługi
|
1. Operator zobowiązuje się do aktywowania usługi konta pocztowego oraz wystawienia faktury proforma tytułem utrzymania usługi.
|
2. W przypadku, gdyby Klient podjął działania, które nie są sprzeczne z niniejszym regulaminem, ale zostaną przez Operatora uznane za niepożądane, zawiadomimy o tym fakcie Klienta pocztą elektroniczną, z żądaniem natychmiastowego zaprzestania podejmowania tych działań. Jeżeli Klient nie zastosuje się niezwłocznie do żądania uznamy takie działanie Klienta za naruszenie niniejszego regulaminu.
|
3. Klient może wykorzystywać konto, w ramach jego pełnych możliwości technicznych. Nie może natomiast podejmować działań uznawanych powszechnie za niedozwolone np. wysyłanie spamu lub zawirusowanej poczty.
|
4. Użytkownik Serwisu winien uiścić opłaty zgodnie z dyspozycjami szczegółowymi – cennikiem usług.
|
5. Zmiana Cennika nie pociąga za sobą zmiany wysokości opłat dla Klientów, którzy przed jej wprowadzeniem opłacili abonament za jakąkolwiek usługę świadczoną przez Operatora, aż do momentu ukończenia okresu abonamentowego.
|
6. Rezygnacja Klienta z usług, przed upływem terminu abonamentowego, nie stanowi prawa do zwrotu całości lub jakiejkolwiek części wniesionych z tego tytułu opłat.
|
7. Usługa konta pocztowego aktywowana jest na 14 dniowy okres próbny liczony od daty zamówienia usługi.
|
8. Jeżeli w czasie 14-dniowego okresu próbnego Operator uzyska wpłatę tytułem utrzymania usługi konta pocztowego, czas świadczenia usługi zostanie przedłużony o okres abonamentowy wskazany w elektronicznym wniosku zamówienia, liczony od daty zamówienia usługi. Faktura VAT zostanie wystawiona oraz wysłana pocztą do Klienta do 7 dni od odnotowania wpłaty na koncie Operatora.
|
9. Brak wpłaty na koncie Operatora tytułem utrzymania usługi konta pocztowego w ciągu 14 dni od daty zamówienia usługi powoduje zablokowanie dostępu do usługi 15 dnia od daty zamówienia na kolejnych 7 dni. Jeżeli w tym czasie Operator odnotuje wpłatę na koncie tytułem utrzymania usługi konta pocztowego, dostęp do usługi zostanie odblokowany, a abonament przedłużony o okres abonamentowy wskazany w elektronicznym wniosku zamówienia, liczony od daty zamówienia usługi konta pocztowego.
|
10. Usługa konta pocztowego nie opłacona w ciągu 21 dni od daty zamówienia zostanie usunięta wraz z usługami dodatkowymi zamówionymi do tej usługi konta pocztowego. Zamówienie zostanie anulowane, o czym Operator poinformuje Klienta za pomocą poczty elektronicznej e-mail. Anulowanie zamówienia jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy.
|
11. Klient może zakończyć współpracę z Operatorem w każdym momencie, co jednak jest jednoznaczne z przepadnięciem całości wpłaconej Opłaty Abonamentowej.
|
12. W przypadku zamiaru zrezygnowania z naszych usług, Klient powinien zgłosić takie życzenie E-mailem.
|
13. Wyłączenie usługi następuje z ostatnim dniem ostatniego opłaconego okresu.
|
§ 4. Odpowiedzialność Klienta
|
1. Rezygnacja Klienta z usług, przed upływem terminu abonamentowego, nie stanowi prawa do zwrotu całości lub jakiejkolwiek części wniesionych z tego tytułu opłat.
|
2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wykorzystanie udostępnionej przez Operatora usługi konta pocztowego.
|
3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych w procesie zamawiania usługi.
|
4. Klient zobowiązany jest do terminowego regulowania płatności.
|
6. Klient zobowiązuje się do nie rozsyłania wiadomości typu SPAM lub innej masowej korespondencji do niezależnie od treści oraz jej charakteru. W przypadku wykrycia przypadków złamania regulaminu w tym zakresie konto zostanie niezwłocznie zablokowane, a klientowi nie będzie przysługiwała rekompensata za niewykorzystany okres abonamentowy usługi.
|
§ 5. Obowiązki Operatora
|
1. Operator nie odpowiada za przypadki niepoprawnego funkcjonowania zamówionych usług, jeżeli ich przyczyna leży poza obszarem jego działania.
|
2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Klienta przechowywanych na serwerze.
|
3. Operator ma prawo zmieniać oprogramowanie i elementy w systemie w celu polepszenia świadczenia usług, jednak o każdorazowych zmianach Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
|
4. Operator zastrzega sobie prawo do zablokowania niektórych usług świadczonych Klientowi a powodujących zbyt duże obciążenie infrastruktury Operatora, mogących powodować pogorszenie usług dla pozostałych Klientów Operatora.
|
5. Operator nie ponosi odpowiedzialności za informacje pobrane przez Klienta z sieci Internet, ani za skutki ich wykorzystania.
|
§ 6. Postanowienia końcowe
|
1. Operator może zmienić niniejszy regulamin w każdym czasie. Zmiany regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji w Serwisie. Zmiany nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki użytkownika w zakresie już realizowanych usług.
|
2. Wszelkie dane o użytkowniku konta są poufne i nie będą ujawniane ani wykorzystywane w innych celach jak bezpośrednia obsługa konta.
|
3. Wszelkie uwagi do funkcjonowania Serwisu, prezentacji i wiarygodności danych, czy stwierdzonych nieprawidłowościach, prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres bok@e.pl.
|
4. Operator zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w przypadku złamania przez Klienta postanowień umowy.
|
5. Operator zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie 1 miesięcznego wypowiedzenia bez podania przyczyny.
|
6. Regulamin powyższy nie znajduje zastosowania wobec Konsumentów.
|